nepřihlášen
 
Praga V3S

Praga V3S - CAS16 (cisternová automobilová stříkačka) byla vyrobena v roce 1955 přestavbou z klasické Pragy V3S. Z původní verze zůstal tří nápravový podvozek (poháněné všechny nápravy) a kabina s motorem T912 obsahu 7412ccm a výkonu 98 koňských sil. Dále byla přidána nádrž na vodu o objemu 3500 litrů na které jsou po obou stranách umístěny přihrádky pro zásahové vybavení. Mezi kabinou a nádrží je jednostupňové čerpadlo na vodu o výkonu 1600l/min. Pro zvýšení počtu přepravovaných osob byla na zadní část přidána kabina která pojme čtyři členy posádky. Maximální rychlost speciálu je 60km/ha spotřeba nafty 27l/100km při 45km/h. Celková hmotnost činí 10650kg, užitečná 3600kg.

Historie vozu

  • 3.10.1959 zakoupila firma ČKD Praha, pro hasičskou stanici podniku Praga
  • 16.1.1970 pan Krupka z Tlustovous sjednal převod vozidla na MNV Tuklaty, vozidlo bylo v garáži v Tlustovousech, pro SDH Tlustovousy, po rozpadu SDH Tlustovousy vozidlo převzal SDH Tuklaty a je stále po TP a ve výjezdu.
Praga V3S Praga V3S Praga V3S Praga V3S Praga V3S Praga V3S Praga V3S Praga V3S